VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
společnosti Makeitup, s.r.o. IČ: 07353570, DIČ: CZ07353570, se sídlem Žirovnická 3133/6, 106 00 Praha, Záběhlice, zapsané v obchodním rejstříku C 299679/MSPH Městský soud v Praze, pro prodej zboží a služeb prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese rosaly.cz , beautyshop.rosaly.cz
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky jsou vyhotoveny v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a upravují práva a povinnosti mezi společností Makeitup s.r.o., jako prodávajícím, a fyzickou osobou (kupujícím), která uzavírá kupní smlouvu prostřednictvím internetového obchodu na adrese rosaly.cz, beautyshop.rosaly.cz, nebo v kamenné prodejně prodávajícího.
1.2 Tyto obchodní podmínky se přiměřeně použijí i na koupi zboží a služeb uskutečněné v kamenné prodejně nebo prostřednictvím zákaznické linky.
2. Uzavření kupní smlouvy
2.1 Kupní smlouvu lze uzavřít na dálku prostřednictvím internetového obchodu, případně prostřednictvím zákaznické linky nebo osobně v kamenné prodejně.
2.2 Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku, kdy prodávající potvrdí objednávku kupujícího prostřednictvím e-mailu nebo SMS. Potvrzení obsahuje rekapitulaci objednaného zboží, cenu, platební podmínky a další potřebné informace. Odeslání zboží následuje až po tomto potvrzení.
3. Vytvoření rezervaci služeb
3.1 Rezervace služeb uzavřená na dálku prostřednictvím zákaznické linky, SMS nebo e-mailem je návrhem na uzavření smlouvy o poskytování služeb. Rezervace je závazná až po písemném potvrzení prodávajícím, které bude obsahovat datum a čas poskytované služby, a po úhradě rezervačního poplatku, pokud je vyžadován. O přijetí a potvrzení rezervace bude zákazník informován e-mailem nebo SMS.“
3.5 Společnost Makeitup s.r.o. si vyhrazuje právo na změny rezervací bez nároku na náhradu spotřebiteli.
4. Cena za zboží a platební podmínky
4.1 Prodávající může kupujícím poskytovat různé slevy, dárkové poukazy nebo jiné typy cenových zvýhodnění. Podmínky jejich použití jsou vždy specifikovány v rámci jednotlivé akce či kampaně. Není-li uvedeno jinak, každou slevu či poukaz lze uplatnit jednorázově, a na jednu objednávku lze využít pouze jednu slevu nebo poukaz stejného druhu. Pokud je hodnota poukázky vyšší než hodnota objednávky, rozdíl se nevrací.Ceny zboží na našich stránkách jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a jsou platné v okamžiku objednání.
4.2 Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
4.3 Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.4 V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná předem na účet číslo: 2801972685 / 2010.
4.5 V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhradit kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby (tj. číslo objednávky). V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6 Prodávající poskytuje kupujícím různé slevy, dárkové, či jiné poukázky. Jejich užití se řídí pravidly, o kterých prodávající kupujícího v každém jednotlivém případě informuje. Není-li stanoveno jinak, lze každou slevu či dárkovou poukázku použít pouze jednorázově a na nákup lze užít jen jednu poukázku téhož druhu. V případě, že je hodnota dárkové poukázky vyšší, než je hodnota celého nákupu, rozdíl se nepřevádí na novou poukázku a nevyčerpaná suma se zpětně neproplácí. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
5. Odstoupení od kupní smlouvy
5.1 V případě odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží má kupující nárok na vrácení kupní ceny včetně nákladů na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu dopravy, který prodávající nabízel. Náklady spojené s vrácením zboží hradí kupující.
5.2 Využije–li kupující tohoto práva, je nezbytné prodávajícímu v uvedené lhůtě oznámit svoje rozhodnutí odstoupit od kupní smlouvy. Vhodnějším způsobem je kontaktovat prodávajícího na e-mailové adrese salon@rosaly.cz, nebo na telefonním čísle
+420 775 305 788.
5.3 Pokud kupující odstupuje od kupní smlouvy, vrátí prodávající kupní cenu zboží. Kupující nemá nárok na náhradu nákladů na dodání zboží. Uvedené peněžní prostředky vrátí prodávající kupujícímu po vrácení zboží kupujícím. K platbě bude použit stejný platební prostředek, jako při placení kupní ceny kupujícím.
5.4 Kupující, pokud je spotřebitelem, nese odpovědnost za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku používání zboží nad rámec nutný k jeho vyzkoušení, tedy nad rámec toho, co je obvyklé při prohlídce zboží v kamenné prodejně. Prodávající má právo na náhradu škody způsobené tímto snížením hodnoty, kterou může jednostranně započíst oproti vracené kupní ceně.
Jestli-že spotřebitel bude chtít uplatnit svoje odstoupení od kupní smlouvy v zákonné lhůtě čtrnácti dnů, a jestli-že v této lhůtě došlo ke snížení hodnoty zboží výše zmíněným způsobem, je prodávající oprávněn nárokovat úhradu škody vzniklé na zboží jednostranným odečtem přiměřené částky z ceny proti nároku na vrácení celé kupní ceny.
5.5 Kupující není oprávněn odstoupit od kupní smlouvy u zboží, které bylo vyjmuto z uzavřeného obalu, které nelze vrátit z hygienických důvodů (otevření kosmetických přípravků, či jiného zboží přicházejícího do styku s pokožkou).
6. Odstoupení od rezervace služeb, nedostavení se k čerpání služeb
6.1 Kupující je oprávněn odstoupit od rezervace přede dnem uskutečnění čerpání služeb. kupující (spotřebitel) je povinen doručit prodávajícímu písemné oznámení formou SMS na telefonní číslo +420 775 305 788 o odstoupení od uskutečnění služeb na základě rezervace. Prodávající je v takovém případě oprávněn účtovat kupujícímu storno poplatek, přičemž výše storno poplatku bude stanovena takto:
Okamžik doručení odstoupení prodávajícímu Sazba storno poplatku
(uvedeno v kalendářních dnech) (v % z ceny rezervované služby)
6.2 kupující (spotřebitel) je oprávněn odstoupit od rezervace služeb písemně bez storno-poplatku před uskutečněním služeb a to s udáním zvlášť závažných důvodů; rodinné nebo zdravotní, maximálně 2x v jednom kalendářním roce.
Důvody bude vždy posuzovat zaměstnanec společnosti Makeitup s.r.o.
6.3 V případě, že kupující (spotřebitel) nenastoupí k rezervované službě, kupující (spotřebitel) je povinen dodatečně písemně informovat prodávajícího nejpozději do 24 hodin na e-mail salon@rosaly.cz nebo formou SMS na telefonní číslo +420 775 305 788.
6.4 kupující (spotřebitel), který neuvedl nebo odmítná uvést důvody nenastoupení k rezervované službě, bude při další rezervaci služeb vyzván pro platbu předem v plné výši nově rezervované služby, bezhotovostně platební kartou. Bezpečnou formou on-line platby ve standardu 3D Secure prostřednictvím platební brány nebo převodem na náš bankovní účet vedený u Fio banky pod číslem 2801972685 / 2010 .
6.5 kupující (spotřebitel), který v jednom kalendářním roce nenastoupí 2x a více k rezervované službě, bude při další rezervaci služeb vyzván pro platbu předem v plné výši nově rezervované služby, bezhotovostně platební kartou. Bezpečnou formou on-line platby ve standartu 3D Secure prostřednictvím platební brány nebo převodem na náš bankovní účet vedený u Fio banky pod číslem 2801972685 / 2010
6.6 Stejné storno podmínky platí i v případě rezervace na základě poukazu, pokud není na poukazu uvedeno jinak.
7. Reklamace
7.1 Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě, že obal vykazuje známky neoprávněného vniknutí, kupující zásilku od přepravce nemusí převzít.
7.2 Reklamace výsledné služby musí být oznámena nejpozději do 14 dnů od provedení služby. Záleží na povaze vady; primárním nárokem zákazníka je bezplatná oprava. Pokud oprava není možná, zákazník může žádat slevu z ceny služby: +420 775 305 788 nebo zaslat e-mailem na salon@rosaly.cz. Reklamované zboží se zasílá na adresu: Makeitup s.r.o., prodejna RosaLy Beauty Salon Štefánikova 458/13, Brandýs nad Labem – Stará Boleslav, 25001. Kupující musí přiložit písemné oznámení o vadě nebo popis jejího projevu. Zboží lze reklamovat také osobně v kamenné prodejně.
7.3 Za vadné zboží se považuje takové, které nemá prezentované vlastnosti, neodpovídá právním předpisům nebo bylo dodáno v nesprávném množství. Zvýšenou citlivost nebo alergickou reakci na dodané zboží nelze automaticky považovat za vadu.
7.4 Reklamace služeb se vztahuje i na kvalitu provedené práce, která může být v rozporu s očekáváním zákazníka. V tomto případě má zákazník povinnost oznámit reklamaci výsledné služby neprodleně, zejména v případech, kdy jde o zdravotní komplikace po provedené péči. Salon se specializuje na péči o tělo a nehtovou modeláž, a proto je nezbytné včasné nahlášení závad. Pokud dojde k jakýmkoli zdravotním problémům po ošetření, klient musí bezodkladně informovat salon, a to telefonicky nebo e-mailem.
7.5 Pokud zákazník uhradí cenu za službu, považuje se to za souhlas s výsledkem služby, a po zaplacení již nelze reklamaci uplatňovat.
7.6 Reklamace výsledné služby musí být oznámena nejpozději do 14 dnů od provedení služby. Záleží na povaze vady; primárním nárokem zákazníka je bezplatná oprava. Pokud oprava není možná, zákazník může žádat slevu z ceny služby.
8. Obecné informace
8.1 Prodávající je povinen vystavit kupujícímu účtenku a zaevidovat přijatou tržbu u správce daně. V případě technického výpadku je povinen tuto tržbu zaevidovat do 48 hodin.
8.2 Všechny ceny výrobků a služeb jsou uvedeny s DPH, která je platná v okamžiku odeslání objednávky. V případě, že se DPH do uzavření kupní smlouvy změní, je zákazník povinen uhradit nedoplatek kupní ceny, popř. prodávající vrátit přeplatek kupní ceny.
8.3 Tyto obchodní podmínky platí pro prodej v České republice.
8.4 Během vykonávané odborné služby poskytujeme informace o stavu těla a způsobu péče, zákazník bere na vědomí, že tyto sdělení nejsou lékařské diagnózy a vždy záleží pouze na rozhodnutí zákazníka jak bude pokračovat v péči o tělo.
9. Další práva a povinnosti smluvních stran
9.1 Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží okamžikem zaplacení celé kupní ceny.
9.2 Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku
9.3 Případné spory mezi kupujícím a prodávajícím budou řešeny především dohodou mezi smluvními stranami.
Nebude-li možné dosáhnout dohody, je k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, Praha 2, PSČ: 120 00, internetová adresa: www.coi.cz. V takovém případě se prodávající k předmětnému sporu vyjádří, podá žádané informace v listinné podobě a poskytne veškerou nezbytnou součinnost.
9.4 Kupní smlouva uzavřená mezi prodávajícím a kupujícím je archivována v elektronické podobě a není běžně přístupná. Prodávající provádí prodej zboží na základě příslušného živnostenského oprávnění, jehož kontrolu vykonává příslušný živnostenský úřad. Ochranu osobních údajů dozoruje Úřad pro ochranu osobních údajů a dodržování zákona o ochraně spotřebitele kontroluje Česká obchodní inspekce.
9.5 Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy písemně nebo ústně, i v případě, že kupující uhradil celou částku, pokud existují odůvodněné pochybnosti o nekalém úmyslu nebo jednání kupujícího, které by mohlo poškodit prodávajícího nebo třetí stranu. V takovém případě nemá kupující nárok na náhradu možné újmy nebo na vrácení zaplacené částky.
9.6 V provozovnách Rosaly beauty salonu je :
9.7 Zákazník příchodem na zaplacenou nebo rezervovanou službu prohlašuje, že je zdravotně způsobilý k podstoupení vybrané procedury a že jeho zdravotní stav nijak neohrozí jeho ani nikoho v prostorách provozovny RosaLy Beauty Salon.
9.8 Zákazník je-li zdravotně nezpůsobilý při příchodu na rezervovanou službu, bude vyzván k úhradě jim vybrané procedury.
9.9 Během poskytování odborných služeb informujeme zákazníka o stavu těla a doporučené péči. Zákazník bere na vědomí, že tato doporučení nejsou lékařskou diagnózou a jejich uplatnění je plně v jeho odpovědnosti.
10. Ochrana osobních údajů
10.1 K ochraně osobních údajů Kupujícího jsou použity tyto podmínky pro ochranu osobních údajů.
11. Zasílání obchodních sdělení
11.1 Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikáním prodávajícího na elektronickou adresu Kupujícího. Kupující má právo kdykoliv odmítnout zasílání obchodních sdělení, a to prostřednictvím odkazu na odhlášení v zaslaných e-mailech nebo kontaktováním prodávajícího.
Kontaktní údaje prodávajícího:
Provozovna:
Štefánikova 458/13,
Brandýs Nad Labem - Stará Boleslav
25001
Telefon: +420 775 305 788
e-mail: salon@rosaly.cz
Sídlo:
Makeitup s.r.o.
Žirovnická 3133/6
106 00, Praha 10
Telefon: +420 723 134 986
IČO: 07353570
DIČ: CZ07353570
Jsme plátci DPH.
Zapsaná v obchodním rejstříku C 299679/MSPH Městský soud v Praze